I OGÓLNE ZASADY
- Zakupując usługę w Klinice, Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i przyjmuje go bez żadnych zastrzeżeń.
- Molas Clinic prowadzi terminarz zapisów. Klienci obsługiwani są zgodnie z kolejnością zapisu.
- Aby skorzystać z usługi, należy wypełnić „Kartę konsultacyjną pacjenta” oraz podpisać Świadomą zgodę pacjenta na wykonanie usługi. Formularze są do wglądu w Klinice.
- Klient samodzielnie decyduje, czy chce, żeby jego dane były przetwarzane do celów marketingowych (np. otrzymywanie informacji dot. organizowanych promocjach i konkursach).
- Z racji charakteru wykonywanych zabiegów, pomimo wizyty umówionej na konkretną godzinę, może wyniknąć opóźnienie, o którym Klient jest informowany przez pracownika Kliniki.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za ewentualne szkody wyrządzone na terenie Molas Clinic z jego winy.
II REZERWACJA WIZYTY
- Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Internetu – pocztą elektroniczną, za pośrednictwem systemu rezerwacji online, telefonicznie bądź osobiście.
- Dokonując rezerwacji klient zostanie poproszony o podanie niektórych danych osobowych, w tym o podanie numeru telefonu, który będzie służył wyłącznie w celu ewentualnego kontaktu.
III WYKONANIE USŁUGI
- W celu przygotowania się do zabiegu należy zadbać o higienę wszystkich części ciała poddawanych zabiegowi.
- W przypadku złego samopoczucia, prosimy o poinformowanie operatora przed rozpoczęciem zabiegu.
- Molas Clinic nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie Klienta do wykonania wybranej usługi, w przypadku stwierdzenia przez personel przeciwwskazań do poddania Klienta wybranej usłudze.
- Zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów oraz towary nie podlegają zwrotowi.
IV ANULOWANIE WIZYTY
- Zdajemy sobie sprawę, że czasami nie ma możliwości pojawienia się na umówiony termin wizyty. Bardzo prosimy o wcześniejszą, jak najszybszą informację o zaistniałym fakcie.
- Anulowania rezerwacji można dokonać telefonicznie, pocztą elektroniczną, za pośrednictwem systemu rezerwacji online lub osobiście, co najmniej 24 godziny przed planowaną wizytą.
- W przypadku niestawienia się na umówioną wizytę bez wcześniejszego anulowania wizyty, Klient otrzyma upomnienie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji powtórnie, Klientowi zostanie zablokowana możliwość rezerwacji wizyt online, a także w razie chęci umówienia kolejnej wizyty Klient będzie musiał uiścić Zaliczkę w celu zarezerwowania terminu wizyty.
- Molas Clinic zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdyby wykonanie Zabiegu nie było możliwe z powodu awarii sprzętu niezbędnego do jego wykonania. W takim przypadku Strony uzgodnią nowy, dogodny termin Zabiegu.
V PIERWSZA WIZYTA
- Prosimy o przybycie 10 minut przed umówioną wizytą, w celu wypełnienia karty konsultacyjnej.
- Prosimy o wcześniejszym poinformowaniu nas o ewentualnym spóźnieniu, w celu zmiany czasu rezerwacji oraz uniknięciu utrudnień dla innych Klientów.
- 24 godziny przed wizytą przesyłamy klientom przypomnienie SMS o dniu i godzinie wizyty.
- Prosimy o wcześniejszą informację w celu anulacji bądź przełożenia terminu.
VI KONSULTACJA
- W celu utrzymania profesjonalnych standardów przed pierwszym z każdych oferowanych przez nas zabiegów mamy do Państwa dyspozycji konsultację. Wizyta jest całkowicie bezpłatna i jest po to, aby zapewnić Państwu wszelkich niezbędnych informacji.
VII VOUCHERY UPOMINKOWE
- W momencie rezerwacji prosimy o informację o fakcie posiadania vouchera.
- Prosimy o zabranie ze sobą vouchera na umówioną wizytę.
- Vouchery podarunkowe nie mogą być wymienione na gotówkę i nie mogą być łączone z żadną inną ofertą promocyjną.
- Nasze vouchery są ważne przez okres 6 miesięcy i mają ustaloną datę ważności. Jeśli nie skorzystają Państwo z bonu przed datą wygaśnięcia, bon przepada.
VIII PAKIETY
- Nie zwracamy pieniędzy za zakupione i niewykorzystane usługi.
- Wykupione pakiety nie mogą być przepisane na inną osobę.
- Odwołanie wizyty konieczne jest na min. 24h przed umówionym spotkaniem.
- Jeżeli klient nie stawi się na umówioną wizytę, nie odwołując jej wcześniej (min. 24h) zabieg przepada na rzecz Molas Clinic.
IX OSOBY NIEPEŁNOLETNIE
- Zgodnie z przepisami nie możemy przyjąć osoby niepełnoletniej bez opiekuna prawnego i jego pisemnej zgody na wykonanie zabiegu. Taki druk udostępniamy w naszym gabinecie lub przesyłamy drogą mailową.
XI PROMOCJE
- Każda organizowana akcja promocyjna jest przeznaczona dla określonej usługi lub usług i tylko jej dotyczy. Inne usługi nie wymienione w akcji promocyjnej nie biorą w niej udziału.
- Każda promocja posiada własny regulamin dostępny na stronie internetowej lub na recepcji.
- Przedmiotem promocji mogą być usługi świadczone przez Molas Clinic w ramach jej działalności oraz towary i produkty przeznaczone do sprzedaży detalicznej oferowane przez Molas Clinic.
- Promocje oferowane przez Molas Clinic moge być ograniczone czasowo, a termin obowiązaywania promocji jest podany w jej opisie.
- Oferta stanowiąca przedmiot promocji nie łączy się z innymi promocjami i rabatami oferowanymi przez Molas Clinic, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
XII REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące realizacji usługi mogą być składane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, listem poleconym na adres Molas Clinic, ul. Bergamotki , 02-765 Warszawa lub drogą mailową na adres: [email protected] w terminie do 7 dni od dnia wykonania usługi.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.
- Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie pisemnej lub drogą elektroniczną w zależności od formy wpłynięcia reklamacji.
XIII ODMOWA WYKONANIA ZABIEGU
Molas Clinic zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy:
- Klient odmówił podania danych do rejestracji zabiegu.
- Klient jest w stanie nietrzeźwym.
- Występuje przeciwwskazanie do zabiegu
- Wygląd skóry wskazuje na stany chorobowe lub rany (grzybica, łuszczyca, AZS).
- W trakcie zabiegu depilacji laserowej powstaje zbyt duże podrażnienie skóry.
- Klient nie jest przygotowany do zabiegu (nie zachował zasad higieny).
XIV DANE OSOBOWE
- Klinika zastrzega, że Klienci są zobowiązani do podania określonych danych osobowych, które będą gromadzone i wykorzystywane zgodnie z obowiązującym prawem.
- Administratorem danych osobowych Klientów jest MOLAS CLINIC SP Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania Zabiegów. Przetwarzanie danych osobowych w innym celu może nastąpić wyłącznie po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Klienta oraz jedynie w zakresie uzyskanego zezwolenia.
- Pacjent ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich poprawienia (m. in. uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, usunięcia)
- Wszelkie treści zawarte w Karcie Pacjenta są objęte ochroną danych osobowych i mają charakter poufny oraz wykorzystywane są wyłącznie do celów Kliniki.
- Dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
XV MONITORING WIZYJNY
- Regulamin określa zasady funkcjonowania systemu monitoringu wizyjnego w Molas Clinic w Warszawie (w tym miejsca instalacji systemu kamer na terenie kliniki), reguły rejestracji i zapisu informacji oraz sposób ich zabezpieczenia, a także możliwości udostępniania zgromadzonych danych o zdarzeniach.
- Administratorem systemu monitoringu jest Karolina Mołas i Tomasz Mołas, prowadzący spółkę pod nazwą Molas Clinic Sp. z o.o. Sp. k., mieszcząca się przy ul. Bergamotki 1, w Warszawie (02-765), o numerze NIP: 5213860870, Regon: 382656902.
- Zapisy z kamer monitoringu wizyjnego stanowią zbiór danych osobowych, którego administratorem jest Karolina Mołas i Tomasz Mołas, prowadzący spółkę pod nazwą Molas Clinic Sp. z o.o. Sp. k. Przetwarzanie tego zbioru podlega przepisom RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95|46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) oraz przepisom krajowym dotyczącym ochrony danych osobowych.
- System Monitoringu wizyjnego został oznaczony w sposób wyraźny za pośrednictwem tablic i naklejek informacyjnych.
- Celem monitoringu jest (mając na uwadze art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora oraz art. 222 Kodeksu pracy):
- zapewnienie oraz zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników Kliniki (ze szczególnym uwzględnieniem pracowników oraz innych osób przebywających na terenie Kliniki);
- ograniczenie zachowań nagannych, wybryków chuligańskich oraz innych zachowań niepożądanych zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu użytkowników;
- wyjaśnianie sytuacji konfliktowych;
- ustalanie sprawców czynów nagannych (zniszczenia mienia, kradzieże, itp.);
- ograniczanie dostępu do siedziby firmy osób nieuprawnionych i niepożądanych;
- wyeliminowanie aktów wandalizmu;
- sprawowanie nadzoru oraz kontroli przez administratora danych;
- zapewnienie zachowania w tajemnicy informacji o charakterze poufnym;
- zapewnienie zachowania w tajemnicy informacji o charakterze poufnym;
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Monitoring funkcjonuje całodobowo.
9. Rejestracji i zapisywaniu na nośniku fizycznym podlega tylko obraz (wizja) z kamer systemu monitoringu. Nie jest rejestrowany dźwięk (fonia).
10. System monitoringu wizyjnego składa się z:
- dwóch kamer rozmieszczonych wewnątrz kliniki w częściach wspólnych (rzut na recepcję i poczekalnię kliniki, rzut na recepcję i korytarz kliniki). Obraz rejestrowany jest w kolorze i rozdzielczości umożliwiającej identyfikację osób;
- urządzenia i oprogramowania rejestrującego i zapisującego obraz na nośniku fizycznym oraz pozwalającego na jego odczyt (tzw. rejestrator)
- oprogramowania do podglądu obrazu z kamer i zarejestrowanych nagrań.
11. Odpowiedzialnym za obsługę oraz prawidłowe funkcjonowanie systemu monitoringu jest Karolina Mołas i Tomasz Mołas, prowadzący spółkę pod nazwą Molas Clinic Sp. z o.o. Sp. k., mieszcząca się przy ul. Bergamotki 1, w Warszawie (02-765).
12. Osoby odpowiedzialne mają dostęp do:
- bezpośredniego podglądu kamer,
- urządzenia rejestrującego,
- zapisów z kamer.
13. Oprogramowanie rejestrujące i zapisujące obraz zainstalowane jest na rejestratorze, na którym jest nagrywany obraz z kamer, umieszczony w zamykanym na klucz pomieszczeniu.
14. Dostęp do pomieszczenia mają tylko osoby upoważnione. Rejestrator dodatkowo chroniony jest loginem oraz hasłem dostępu.
15. Zapis obrazu może być udostępniony za zgodą administratora:
- pracownikom administratora w ramach czynności wykonywanych w trakcie prowadzenia postępowania wewnętrznego mającego na celu wyjaśnienie okoliczności, np. zdarzeń związanych z zachowaniem nagannym, wybrykami chuligańskimi sytuacji konfliktowych lub związanych z ustalaniem sprawców czynów nagannych (zniszczenia mienia, kradzieże itp.) w Klinice.
- właściwym organom (m.in. Policji, Prokuraturze, Sądom) w zakresie realizowania przez nie ustawowych zadań.
- nagrania są udostępniane na nośniku elektronicznym w postaci np. płyty CD/DVD/Pendrive i przekazywane za pokwitowaniem.
16. Okres przechowywania nagrań wynosi maksymalnie 3 miesiące. Po tym okresie nagrania są kasowane automatyczne poprzez nadpisanie kolejnych nagrań.
17. Osoby, które mają wgląd w obraz zarejestrowany przez monitoring wizyjny mają świadomość odpowiedzialności za ochronę danych osobowych oraz posiadają stosowne upoważnienie wydane przez administratora danych osobowych.
WSZYSTKIE NASZE URZĄDZENIA SĄ SPRAWDZONE I KONSERWOWANE ZGODNIE Z ZALECENIAMI PRODUCENTA, CZĘŚCI WRAŻLIWE SĄ DEZYNFEKOWANE LUB WYMIENIANE PRZED KAŻDYM ZABIEGIEM.
WSZYSCY NASI PRACOWNICY MAJĄ ODPOWIEDNIE SZKOLENIA I NIEZBĘDNE KWALIFIKACJE.